Baby lips - Pink punch

Poslední dobou nějak hůř odolávám těmhle nátlakům v oblasti novinek. Baby lipsy jsem nechtěla, nakonec mám dva a bůh ví, jestli mi nepřibydou další. Dnes teda o tom růžovém, někdy příště zas o modrém.
 

Baby lipsy byly inspirací pro Dermacolí Love lips, takže obalem mi strašně připomínají je. Obal mě nijak neuráží, hravé balení mě baví, ale pro starší generaci si to nedokážu moc dobře představit. Musím, ale přiznat, že někdy mě ty barevné kombinace pálí do očí (oranžová a červená za mě teda fakt ne!).


Mám odstín Pink punch a musím říct, že mě neskutečně překvapila pigmentace! To je skoro jako rtěnka. Opravdu výrazná baby pink, křiklavá, neonová růžová.

Hydratace mě nijak zvlášť nepřekvapila. Balzám je fajn na udržování rtů v tom stavu, v jakém je máte. Rozhodně rty neléčí jako Carmex či vazelína. Na rtech zanechá jemný povlak, který se bohužel moc nevsákne, takže jej nakonec spíše setřete. Balzám je tuhý, ale na rtech krásně taje, konzistence je máslová a balzám moc krásně voní. :)


 Složení:


Pigmentace:


Barva: neonová růžová
Konzistence: máslová
Cena: ve slevě 65 Kč
Kde: Teta drogerie, Rossmann, DM drogerie
Hodnocení: Jsem ráda, že se balzámy k nám dostaly a já měla možnost je vyzkoušet. Musím říct, že jsem nic extra nečekala a taky mě nic extra nepřekvapilo. Fajn balzám, trošku vyšší ceny, ale v rámci přijatelnosti. Pro mě je to balzám od kterého asi vyzkouším časem všechny druhy, ale zatím nemám potřebu si tento pořizovat podruhé. Ale myslím, že jako dárek k Vánocům pro kamarádku by mohl posloužit dobře. :)

Máte Baby lips? A jak je porovnáváte s Love lips? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...