Gosh lak na nehty - chci další!

Kdysi v červnu jsem dělal mega nákupy a mezi nimi se mi podařilo ukořistit lak na nehty od značky GOSH, která se prodává na Slovensku, za 10 Kč! :)


Kulatá víčka se mi drží při lakování lépe, líbí se mi matné víčko a vůbec design této značky je mi moc sympatický. Jednoduchost a nepřeplácanost mám ráda.


Lak zde byl ve dvou odstínech v růžovém a v tomto. Já na růžovky moc nejsem, respektive mám jich doma moc a nestíhám je střídat, takže jsem ji tam nechala. Jak teď toho lituji.

Takže mám odstín 60 Lambada a lak má 8 ml. V pohodě velikost, kterou snad stihnu spotřebovat. Lak má krásnou sytě červenou barvu. Nemá žádný podtón, je to opravdu čistě červená a to se mi moc líbí.

na světle

Lak má opravdu parádní konzistenci. Není moc tekutý, ale ani hutný, úplně akorát, nepruhuje, vlastně nedělá žádnou neplechu. Navíc kryje v první vrstvě tak, že ani nemám nutkání dát vrstvu druhou (a to mám nutkání skoro vždycky). A jak bleskurychle schne! Kdyby měly všechny laky takovou konzistenci, tak je hned svět krásnější. :)


ve stínu
Krytí: v první vrstvě
Barva: červená, bez podtónu
Nanášení: dokonalé!
Výdrž: s podlakem a nadlakem 5 dní
Cena: 10 Kč
Kde: výprodejové stojany v Rossmannu
Hodnocení: Konzistenčně můj nejdokonalejší lak. Škoda, že se u nás neprodávají, hned bych brala další. :)

Máte něco od značky GOSH? :)

8 komentářů:

  1. Laky na nehty Gosh miluju. Tento odstín mám taky a jsem z něj nadšená. Asi za 14 dní se chystám na nákupy do Vídně, tak se po dalších krasavcích této značky podívám.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vůbec jsem od něj nic nečekala, o to víc jsem ráda! :)

      Vymazat
  2. Hezká barvička :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. ja mám od nich fialový a je tiež super, skvelá farba, super výdrž :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda :) asi budou skvělé všechny :)

      Vymazat
  4. Přivezla jsem si 4 barvy z Kanady, kdy mi je v bytě nechala předchozí nájemnice a jsou fakt dobrý. Teď se sháním po dalších, ale v ČR zatím nemohu najít...:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v Čr se bohužel neprodávají :/ nechápu ale, kde se vzal v Rossmannovi :D

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...