e.o.s. balzám na rty

Tento balzám mám doma přes rok. Dovezla mi ho kamarádka z Ameriky a vyšel jí cca na 80 Kč. Kdyby tady nestál 2x tolik, tak si je nakoupím, ale takhle si nejsem moc jistá zda za ty peníze stojí. A proč? :)


Balení balzámu je prostě bezkonkurenční. Nevím kdo vymyslel toto vajíčko, ale vypadá fakt dobře, drží se skvěle v ruce a každý po vás nenápadně pokukuje co to vlastně máte. :)


Stejný obal vyrábí i Etude House, cenově nevím jak vyjde, ale měla jsem tu možnost vyzkoušet oba. Etude House má na obale fleky, což se mi moc nelíbí a také mi připadá, že na rtech vydrží kratší dobu. Takže za mě určitě e.o.s..


Já mám příchuť Summer fruit, která je opravdu super. Balzám voní po červeném bobulovitém ovoci (jahody, rybíz, maliny, ostružiny, atd.), což je vůně, kterou já opravdu můžu. Líbí se mi, že podle vůně je zabarven obal, takže si doma můžete vytvořit super sbírku balzámů! :)

Balzám se mi aplikuje dobře, jen když jste u konce je potřeba šteteček či to nanášet prstem, jelikož si dřete rty o hrany balzámu.


e.o.s. je navíc 100% přírodní balzám, obsahuje antioxidanty, vitamín E, bambucké máslo a jojobový olej.  To zní jako super výživná pecka, že? Ale...

Výtky mám k balzámu samotnému. Čím déle ho mám, tím jde hůře nanášet. Balzám na rtech netaje, tak jak bych si představovala, spíš docela dře. Na rtech mi vydrží tu hodinku, ale mezitím moc práce neudělá. Jelikož je spíše tužží, není moc vazelínový, tak rty jen udržuje v takovém stavu, aby jste se nezbláznily ze suchých rtů.


Barva: balzámy nejsou nijak zabarvené - na rtech průhledné
Konzistence: tužší, nekloužou
Cena: cca 139 - 189 Kč
Kde: v Čr pouze na internetu
Hodnocení: Pokud by balzámy v Čr vyšly o polovinu levněji, nakoupím si je, protože za to balení to stojí. Navíc mě lákají i další příchutě. Ale s touto cenou a těmito hydratačními neůčinky, mě další balení nechává chladnou, alespoň dokud nebudu milionář. :)

Používáte e.o.s. nebo máte jiné balzámové oblíbence? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...