Saloos bio tělový peeling levandule - tea tree

Tělové peelingy miluju. A tento byl pro mě něčím zvláštní, víte čím? :)


Klasika. Šroubovací obal, plast. Líbí se mi opět, že každá vůně má jinou barvu obalu. Já dostala levanduli, takže fialový obal. Balení obsahuje 140 ml.

Popis:


Peeling krásně voní. Opravdu levandulově a vzadu cítím takový jemný podtón tea tree. Voní docela silně, takže vybírejte podle toho co vám voní. Pokud nemáte rády levanduli, tak toto vážně není pro vás.

Složení:


Peeling je solný, takže pokud máte nějaké záděry či spáleniny, bude vás pálit, ale zas sůl je dezinfekční, takže záleží na vás co preferujete. Peeling je takový středně hrubý, klidně bych snesla o fous hrubší.

A teď ta bomba. Obsahuje olej. Do té doby jsem nikdy neměla peeling s olejem a teď už jiný nechci. To je taková slast! Hebčí zadek jsem nikdy neměla. :D Navíc pokud jsem líná, tak už se nemusím mazat a peeling plně postačí, ale když se ještě namažu! Vrrrrním si blahem. :)


Konzistence: středně hrubý olejový peeling
Účinek: booooží
Cena: 119 Kč → 140 ml
Web: Saloos
Hodnocení: Oficiálně miluju olejové peelingy a nikdy nechci jiné. Jen teda jsem si koupila peeling od Baley, protože je ho mnohem víc a vyjde levněji. Uvidíme, který bude lepší.

Co vy a olejové peelingy, používáte? A máte rádi levanduli? :)

3 komentáře:

  1. Vypadá dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já peeling nepoužívám, ale když vidím tvoje nadšení, tak se možná také nechám zlákat. :D Jinak se značkou Balea mám dobré zkušenosti, takže věřím, že i s peelingem budeš spokojená. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...