Rimmel 120 cutting edge

Moje první tmavá rtěnka! :) A jako docela mě naštvala, protože mě donutila kupovat si další tmavé rtěnky. Zamilovala jsem se. Je to drahá láska.


Rtěnka má krásný tmavě fialový obal s logem Rimmelu. Ačkoli je plastový, tak mě nijak neuráží a působí i docela luxusně. Rtěnka váží 4g a jedná se o řadu Lasting finish.

Vybrala jsem si odstín 120 cutting edge, což je krásná tmavě fialová barva s nádechem do vínova. Strašně super je, že neobsahuje třpytky ani shimmer, ale usychá leskle.



Trošku horší je výdrž. Rtěnka je krásně klouzavá, krémová, nevytváří suchá místa, ale je to na úkor výdrže. Jídlo ani pití se mnou bohužel nedá. Také mě mrzí, že mizí od středu rtů, což pak vytváří dojem, že máte konturku a jaksi jste si zapomněly vyplnit rty barvou. To jako fakt palec dolů.

Pokud ale použiji pod rtěnku tmavý liptint (používám NYC), tak si nemohu stěžovat. Pro někoho kdo nenosí tmavé rtěnky bych ji opravdu nedoporučila, jelikož je rtěnka hodně výrazná a křiklavá a moc se nedá nanést jemně, protože je super pigmentovaná.

A bonus! Kráááásně voní. :) Květinově? Asi. V popisu vůní získávám titul Tuponosec obecný.


Barva: tmavá fialová
Konzistence: krémová
Výdrž: cca 2 hodiny
Cena: 99 Kč
Web: Rimmel
Hodnocení: Jojojo, mám jí fakt moc ráda a miluju jí ve dnech, kdy se mi nechce nosit nic jiného než řasenka. :)

Nosíte tmavé rtěnky nebo se držíte při zemi? :)

6 komentářů:

  1. Hodně drsný odstín, ale téhle bych se asi bála :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není vůbec třeba :) ale chápu, že hodně lidí na ty tmavé rtěnky není :)

      Vymazat
  2. Tmavé barvičky moc nemusím, ale tahle je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  3. I když tmavším odstínům moc nefandím, tento se mi zalíbil :-), k "nude" líčení by padl parádně, díky za tip!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, k nude líčení je to super :) není zač :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...