Clarins tvářenka maquillage multi soin

Vím, že se sluší a patří omluva po dlouhodobé nečinnosti, takže se tímto omlouvám, ale maturita se blíží mílovými kroky a já si teď nějak nejsem jistá, jestli zvládnu přispívat i na blog. Spíše čekejte nárazové články zhruba do června.

Tuto tvářenku jsem dostala cca před rokem a co jsem hledala na internetu, je to dost velká neznámá. Nikde ani zmínka. Takže podle obalu soudím, že se jednalo o limitovanou edici, takže tvářenku už bohužel neseženete, ale jestli jsou všechny tvářenky Clarins takovéhle, tak vám ji rozhodně (ne)doporučím?. Co myslíte? ;)


Tvářenka byla v papírové krabičce, která je poseta růžemi. Zde najdete složení, odstín, název limitky a popis, který je francouzsky, takže rozumím tak každé třetí slovo. :D


Samotný obal tvářenky je krásně čistě bílý se zlatými detaily. Tvářenka obsahuje 4,8 g, což vám může připadat málo, ale já ji používám přes rok téměř denně a vůbec neubývá.
Tvářenka se otevírá tak, že dole zmáčknete takový čudlík pod zlatým nápisem Clarins a horní víčko vám samo vyskočí.


Tvářenku mám v odstínu 05 cinnamon, ale oproti skořici mi připadá světlejší, více do oranžova.


Uvnitř se nachází zrcátko ve zlatém rámu, samotná tvářenka a šteteček.
Štěteček je docela hrubý, ten tvar je takový....no, ocenila bych alespoň zešikmený a navíc jsem si ho jednou dovolila umýt, což mi měl rovnou říct, že nemá rád a né se mi mstít pelicháním. :/
 Jestli jako koukáte, že ta tvářenka má fakt divný vzor, tak vězte, že tvářenka není divná, jenom já jsem debil. Upustila jsem ji. Takže přišla na řadu alchymie, spoustu zkumavek a chemikálií a musela jsem ji vrátit do původního stavu. Skoro původního.
Na struktuře tvářenky se naštěstí nezměnilo nic, možná trošku více práší, ale jinak je úplně stejná. Jen má zručnost v natlačování tvářenek zpět není zas tak veliká.


Tvářenka je krásně pigmentovaná, přesto mi ale připadá, že se to s ní nedá přehnat. Nikdy mi neudělala fleky, vydrží na svém místě celý den a vypadá přirozeně.


Barva: oranžovější skořice
Cena: cca 800 Kč → 8,4 g
Web: na ebay jsem ji zahlédla
Hodnocení: Ačkoliv tuto tvářenku již neseženete, tak doporučuji tvářenky Clarins obhlédnout. Mají super limitky, které mají většinou fakt boží reliéfy v pudrových produktech a navíc luxusní balení je třešničkou na dortu.

Máte nějaké zkušenosti se značkou Clarins? Připadá vám luxusní kosmetika zbytečná nebo na ní ujíždíte? :)


1 komentář:

  1. Velice pěkné :))) Má skvělou barvičku :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...