Tužidlo a guma od taft :)

Poslední 2 produkty, které jsem našla v balíčku od Schwarzkopf. Pojďme se na ně mrknout. :)

Dneska vám představím Pěnové tužidlo pro dvojnásobná objem - mega silná fixace a Modelovací vláknitou gumu v tubě.

Začněme tedy tužidlem.

Tužidlo je ze stejné řady jako lak. Jak jsem již říkala, zelenou moc nemusím, tudíž obal pro mě ne-e. Tužidlo má nejvyšší možnou fixaci - 5. 48 hodin fakt nevydrží, ale ten jeden den dá v pohodě. Obsahuje kolagen a vlasy opravdu nezatěžuje.

Tužidlo je klasická bílá pěna, kterou dávám do spodní poloviny vlasů po umytí a poté v předlkonu vyfénuju vlasy. Vlasy jsou opravdu objemnější a navíc jejich objem vydrží déle jak s pěnou.

Voní podobně jako lak a voní fakt božsky! Tak jako sladce, ale přitom svěže. Jako vůní si mě fakt získalo. :)


Modelovácí vláknitá guma v tubě mě opravdu překvapila. Tak jsem to prozkoumala a říkala si, co s tím asi budu dělat, když je to pro kluky, respektive pro krátké vlásy. Co s tím asi budu dělat, si říkám do teď.

Guma je bílé barvy a je to strašně zvláštní konzistence, jsou to takové mnohem tužší našlehané bílky. Pěna nijak nevoní. Je určena pro krátké vlasy a na jejich zafixování. No a víc vám nepovím, protože to nemám jak vyzkoušet. Tato guma u mě nezůstane a poputuje dál. :) Kdybyste měl někdo zájem, tak mi napiště na e-mail. :)




Objem: větší než obvykle
Výdrž objemu: cca 10 hodin
Cena: tužidlo cca 90 Kč, guma cca 100 Kč
Hodnocení: Tužidlo vám rozhodně doporučím, protože opravdu funguje a navíc božsky voní! :) O gumě jsem vám toho moc nepověděla, takže záleží na vás či něco takového potřebujete. :)

P.S. Děkuji Schwarzkopfu za poskytnutí tužidla a gumy ke zrecenzování.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...