OCEAN V11

Miluju zapadlé drogerie, které skýtají spoustu neznámých a tajuplných věcí. Mými nedávnými kosmetickými úlovky jsou 4 laky, z čehož jsou 3 právě od značky OCEAN. Tato značka pro mě byla úplně neznámá, ale zaujala mě svými barvami a nízkou cenou. Jeden lak se pohybuje v cenové relaci od 25 - 30 Kč, záleží na drogerii. Já si vybrala 3 nebo spíše 2 neonky (jeden se tváří napůl neonově) a na jednu z nich se dnes podíváme.

Lak je svítivě oranžový, čímž mě zaujal na první pohled.



Lak kryje obstojně již  v první vrstvě, ale ve druhou vrstvou docílíte té neonové podstaty. Třetí vrstvu můžete dát také, ale je už vcelku zbytečná.

ve stínu

A víte co je úplně nejlepší? To schne jak blesk. Nekecám. Rychleji schnoucí lak jsem tedy ještě neměla. Za necelou minutu je suchý a prostě se neodře a ani se do něj nic neobtiskne.

na umělém světle

A víte co je ještě možná lepší než to úplně nejlepší? Vydrží mi týden! Jsem teda ještě nezažila. Mě se každý lak po třetím dnu (a to už je dlouhá doba) oprýská. A tenhle se drží jak klíště. Navíc jde super odlakovat, takže já fakt nemám jedinou námitku.

na denním světle (skutečná barva)

Barva: oranžový zvýrazňovač
Nanášení: kryje ve dvou vrstvách, schne ihned
Výdrž: bez krycího laku vydrží zhruba 7 dní, s krycím lakem až 12 dní
Cena: dle drogerie 25 - 30 Kč
Hodnocení: rozhodně ANO

Znáte tuto značku? Víte kde se normálně prodává? Beru všechna doporučení :) Nosíte takovéto zářivé barvy na nehtech?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...