Gliss Kur Hair Repair Ultimate Volume šampon + pěna

Sjedeme další kus balíčku od Schwarzkopf. Dnes je na programu dne šampon a pěna na objem.

Fialová řada Ultimate Volume od Gliss Kur je určena pro jemné, poškozené a zplihlé vlasy bez objemu.
Fialovou moc ráda nemám, ale co už. Balení jsou nepodstatná, hlavní jsou účinky.




Šampon
Velice intenzivně voní a vůně se udrží i dlouhou dobu ve vlasech. Vůni bych nepřirovnávala k ničemu konkrétnímu, spíš je prostě specifická pro tuto řadu.
Konzistence je gelová, tuhá. Nečekejte, že se na vás vylije tuna šamponu, teče hezky pomalu, je průhledný a bezva pění. 
Velké plus je, že šampon neobsahuje silikony. Když přejdu ze šamponu se silikonu k tomu bez nich, jsou moje vlasy dlouho zplihlé a bez objemu, proto se snažím vybírat šampony bez obsahu silikonů. (Až tady budu recenzovat šampon se silikony, tak né, že mě ukamenujete. Používám i šampony se silikony.)
Ale co fakt musím uznat je to, že moje vlasy jsou po použití objemnější. A když je vyfénuju v předklonu? Jů, taková hříva! :)
Jako jediné mínus vidím to, že mi vysušuje pokožku hlavy. A to jako dost. Já mám rychle se mastící vlasy, ale tento šampon mi je vysuší tak nehorázně, že lupy se hned hlásí o slovo. Takže já tento šampon můžu používat jenom občas, když mi jde o velký objem.


 A pak složení pro odborníky plus množství šamponu:

 


Pěna
Tahle pěna je hodně fajnová věc. Je to bezoplachová péče a ty já raději nežli oplachové.
Voní jako výše zmiňovaný šampon.
Spolu se šamponem tvoří dokonalou dvojici a hříva je ještě nadýchanější, ale i spolu s jinými šampony funguje parádně. Výrobce píše, ať aplikujete 3-6 pumpnutí do mokrých vlasů. To teda nevim co to máte za vlasy, ale mě stačí jedno pumpnutí, abych je neměla mastné. Aplikuji do spodní poloviny vlasů.


A pak složení pro odborníky plus množství pěny:


  Konzistence pěny a šamponu:


Objem: opravdu větší
Výdrž objemu: cca 5 hodin
Cena: pěna cca 150 Kč, šampon cca 120 Kč
Hodnocení: Šampon si kvůli vysušování rozhodně znova nekoupím, pěnu bohužel také ne, ale spíše proto, že bych chtěla vyzkoušet a najít něco o kapku lepší a zábavnější než je toto. Ale oba tyto produkty vám mohu s klidným srdcem doporučit, pokud vás šampon nebude vysušovat.

P.S. Děkuji Schwarzkopfu za poskytnutí šamponu a pěny ke zrecenzování.

2 komentáře:

  1. Miluji tu pěnu! Poslední měsíce nepoužívám nic jiného. Na šampon po tvé recenzi také budu muset mrknout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěna je fakt super a pokud tě šampon nebude vysušovat, tak s pěnou jsou skvělá dvojka! :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...