TOP 5 za červen

Dnes vám přináším mých 5 nejpoužívanějších a nejoblíbenějších produktů za červen. :)


1. EVELINE zpevňující sérum na dekolt a poprsí (zde)
Ne, nebudete mít o 2 čísla větší poprsí. Možná o trošku zpevněnější, ale ani to není důvod proč jsem si ho oblíbila. Víte tedy proč? Pokožka je po něm neskutečně hebká! Mažu se s ním celá a už koukám po plném balení. Překvapující miláček. :)

2. Clarin's tvářenka (zde)
Já furt nikde nemohu najít co to je za tvářenku. Nevím kolik stála, nevím jestli se dá sehnat. Každopádně má krásnou barvu do oranžova a vydrží. Vydrží se mnou a já s ní. To se mi moc často nestává.

3. Rexona maximum protection (zde)
Takovej ten deodorant co je teď na všech blozích a už jste o něm četli 150x. Jó, i já si ho pořídila. Jó, i já ho používám pravidelně. A jó, možná i něco trochu dělá.
edit: Rexona mě dost zklamala, při dlouhodobějším používání jsem nezaznamenala, že by mi nějak pomáhala proti potu.

4. Saloos bioKarité balzám (zde)
Hutný, mazlavý, lesklý. Přesně to na své suché nožky v létě potřebuju. Lesknou se, a jak!

5. Dermacol Love lipbalm (zde)
Balzámy miluju a tenhle je během června můj nejpoužívanější. Melounový si šetřím, ale co mi udělal tenhle zrádce ve vedrech vám ještě ukážu. Trochu mě zklamal. Ale vážně jenom malinko.

2 komentáře:

  1. Sérum od Eveline mám taky,ale ještě neozkoušeno,používám zatim Dermacol,ale krásně voní. :)
    A se Saloos kelímkama si většinou moc nevim rady,tedy nevěděla,mám ted granátové jablko a začínám tomu přicházet na chut. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to sérum mi už došlo a já marně hledám plné balení :(
      ten saloos se mi osvědčil na ty nohy + chodidla, ale i na ruce na noc :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...