Cien rtěnka - Sugar rose

Cien a dekorativní kosmetika? Tak to musím vyzkoušet. Ihned v pondělí jsem naklusala do Lidlu a okukovala plný! stojan.
Make-up (raději ne), laky na nehty (mám požehnaně), lesky na rty (nepoužívám), řasenka (mám), rtěnky....rtěnky?! potřebuju nutně, hned, okamžitě! :D Barev bylo na výběr 8 a já si vybrala přirozenou růžovou, která je nakonec úplně jiná než se na první pohled zdála. Je vesmírně božská :).



Obal rtěnky je černý s nápisem Cien. Neurazí, nenadchne. Bez nápisu Cien bych neměla co vytknout, ale každá firma si razí svoje logo, takže to věc mého vkusu. Velice se mi líbí ten průhledný proužek u rtěnky, kdy ihned vidím o jaký odstín se jedná. Toto mám i u e.l.f. rtěnek a myslím, že je to šikovná věcička.

Vybrala jsem si odstín Sugar rose, který se jevil jako matná růžová barva, podobná barvě rtů. Líbí se mi, že rtěnky mají svá čísla i názvy, velké plus!


Rtěnka je jemně růžová s perleťovým nádechem. Tam jsem trošku zklamaná. Jak já ty perletě nesnáším! Ale naproti rtěnce od Avonu, která je v tomhle ohledu úplně stříbrná, je tento nádech jemný a vcelku nositelný, takže ani mě neuráží.


Fotka s bleskem je více odpovídající skutečnému odstínu.


Rtěnka je krásně krémová, lze použít bez balzámu! To je pro mě dost důležité. Krytí není úplné, spíš dodá vašim rtům jemný nádech, když, ale budete vrstvit, dosáhnete plného krytí (viz gif níže).
Rtěnka nijak nevoní ani nezapáchá.
Díky své krémové konzistenci nezalézá do vrásek.

with picasion

Barva: jemně růžová, s nádechem perleti
Konzistence: rtěnka je krásně krémová, hydratuje rty
Výdrž: cca 4 hodiny bez pití a jídla, ztrácí se rovnoměrně
Cena: 50 Kč
K sehnání: Lidl
Hodnocení: Za 50 Kč opravdu poklad a já lituji, že jsem si jich nevzala více. :(

3 komentáře:

  1. za takové peníze je úžasná :) také jsem jí chtěla ale už jsme jí u nás v lidlu nestihla :( což mě fakt mrzí.. vypadá moc krásně, i její design se mi líbí..cien je skvělá, levná kosmetika.. i ten make-up bych klíďo zkusila, nevadilo by mi to :) mám ráda od cienu šampóny a kondicionéry :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je škoda, že jsou hned vyprodané :/ kosmetické týdny by měli dělat častěji! :D já co jsem zatím od Cienu měla, tak taky bylo fajn...za málo peněz hodně muziky :)
      za nehty moc děkuju! :) to byla doba než jsem to napuntíkovala :D

      Vymazat
  2. jo a co jsem zapomněla napsat.. máš úžasně nalakované nehty, moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...