Lak na vlasy pro dvojnásobný objem - mega silná fixace

Díky nabídce od českého zastoupení Schwarzkopf jsem měla  možnost vyzkoušet několik produktů. Komunikace byla opravdu zvláštní, protože se mi ozvala paní s nabídkou a když to celé šlo do "finiše", tak se mi dva měsíce nikdo neozval. Fakt jsem byla naštvaná a říkala si co to jako je za profesionalitu. Naštěstí se mi ozval pán s tím, že se omlouvá a že vše dá do pořádku. No a najednou to šlo a výrobky byly za chvilku doma.

Jako první se podíváme na lak na vlasy.

Laky na vlasy používám opravdu zřídka, spíše na plesy či na oslavy, tudíž jich nemám vyzkoušené stovky.

Balení laku neurazí-nenadchne, prostě typické balení (zelenou moc nemusím, ale to už je hodně subjektivní). Dávkuje se normálně rozprašovačem.



Lak má nejvyšší možnou fixaci - pětku. Je pravda, že fixuje asi nejvíce, z těch laků co jsem kdy měla. Účes mi s ním vydržel celou noc, plus se dobře vyčesává.

Voní hezky, ale zase není přeparfémovaný. Další výhodou je to, že není dusivý, takže když si ho nanesu v koupelně, nemusím hned utíkat pryč.

Nemám ráda, když výrobci píšou, že neslepuje. Každý lak slepuje. A opravdu si ho nestříkám z 5 cm  a nedávám si ho tunu. Ale účes není težký, je vzdušný, navíc lak opravdu přidává na objemu a to mi jako kritéria na doporučení stačí.

 

Fixace: nejvyšší možná - pětka
Výdrž: 12 hodin
Cena: okolo 70 Kč
Hodnocení: Jeden z nejlepších laků na vlasy co jsem vyzkoušela. Doporučím vám jej.

P.S. Děkuji Schwarzkopfu za poskytnutí laku ke zrecenzování.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...