5 kosmetických nezbytností, které by měla vlastnit každá žena

SenzaBox přišel s nápadem rozdat poslední boxy tomu, kdo napíše článek na nějaké téma. I když box nezískám (budu brečet 3 dny a 3 noci), tak mám alespoň super inspiraci na článek. Pusťme se tedy do toho.

Rtěnky

Všude čtu, že rudá rtěnka je nutností každé ženy. No, nemyslím, si to tak úplně. Já rudou rtěnku nevlastním a žiju. Myslím, že je důležitější vybrat odstín, který vám sedí a ve kterém se cítíte sexy! Rtěnku doporučuji určitě krémovou, šupinky na rtech nejsou nic moc. Nebo vyzkoušejte peeling na rty, balzám a poté naneste rtěnku. Nikdy, ale nekombinujte výrazné oči a výraznou rtěnku. Buď jedno nebo druhé. :)
Alternativa: Pokud se na rtěnky necítíte, vyzkoušejte tónované balzámy či lesky na rty.

rimmel, e.l.f.


Řasenky

Krásné oči jsou snem asi každé z nás. Představa, že zamrkáte a celý svět vám padle k nohám. Řasy až k obočí a jako vějíře. Těm, kteří chtějí hlavně objem doporučuji řasenku Maybelline colossal volume. Potřebujete řasy prodloužit? Sáhněte po Natural beauty mascara. Já používám nejdříve řasenku na délku a tu potom zafixuji řasenkou na objem. Pak už stačí jen mrknout a je to.

maybelline, basic

 

Laky na nehty

Miluju je já a myslím, že každá žena by opravdu měla vlastnit alespoň jeden kousek. I kdyby to byl pouze pečující, průhledný - ty mimochodem doporučuji. Tvar nehtů a jejich délku nechám na vás. Je důležité, aby se vám nehty líbily a neničily se častým lámáním. Já mám například ráda dlouhé a kulaté nehty. Co vy? Teď na zimu jsem vybrala dva laky, které mi prostě k podzimu sedí. Zlatá a vínová mi evokují barevné stromy. Ale lakujte precizně! Nikomu se nelíbí lak stečený do nehtové kůžičky a opatlané ruce.
Alternativa: Pokud nechcete takto výrazné laky, doporučuji pečující laky v béžové barvě, které vaše nehty pouze lehce zbarví. Nebo co třeba francouzská manikúra?



essence, colorclub

 Tvářenka

Dřív jsem je také nepoužívala, ale nyní jsem jejich kouzlu propadla. Nebudete vypadat jako mrtvola, protože dodá vašim tvářím krásně růžový (oranžový) nádech. Tvářenek existuje mnoho druhů! Od růžových po oranžové, se třpytkami, bez nich či s odlesky. Je to jen na vás.
Alternativa: Tady to není úplně alternativa spíše doporučení pro začátečnice. Vyberte si tvářenku, která barví méně. Aplikace možná bude trošku zdlouhavější, ale nebudete poré vypadat jako Marfuša. A navíc...méně je někdy více.

e.l.f., e.l.f.

 Masky na obličej

Ženy nepotřebují jenom dekorativní kosmetiku. Potřebují také pečovat o svůj obličej. A co je příjemnějšího než se naložit do vany s maskou na obličeji? Krásně vám vyživí pleť, stáhne póry a celkově obnoví pleť. Některé masky obsahují i zrníčka, takže vám udělají i peeling. Na výběr máte spousty druhů! Běžné masky, peelingové masky, slupující masky či papírové masky. Tak si je jen pěkně naplácat a užívat si relaxu (a krásné pleti).

Lush

2 komentáře:

  1. Hezký článek, tak hodně štěstí :)!

    OdpovědětVymazat
  2. se vsim souhlas -u me teda krome rtenky - na ty ja nejsem vubec :-)Mam doma jednu co nepouzivam a dva lesky, ktere taky nepouzivam :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...