Proč mít ráda podzim?

Podzim většina z nás asi ráda nemá. Tedy já ne. Ale když si to tak uvědomím, je plno super věcí, které podzim přináší. :)


  • Barevné listí na stromech je prostě krása. Kdy jindy je svět tak barevný?
  • Můžeš se doma choulit v teplíčku a poslouchat déšť co ti bubnuje na okno.
  • Je na čase vytáhnout milované termohrnky a tumblery, dát si do nich co nejkrásnější obrázek, co nejlepší kafe a tahat ho všude s sebou.
  • Když přijdeš domů je povinnost vytáhnout chlupaté ponožky s králičíma ouškama, zachumlat se do peřiny s filmem a popíjet kakao.
  • Protože si můžeš dát 3 kostičky Milky a svádět to na počasí.
  • Protože ty a tvůj foťák dokážete na podzim neskutečně krásné fotky.
  • Můžeš zase zapálit ty obří, super voňavé svíčky a pozorovat jejich plamen.
  • Můžeš se choulit u teplého krbu.
  • Bude Haloween a můžeš vyřezávat super dýně!
  • Starbucks káva chutná nejlíp a potěší tě za ošklivých dní.
  • Můžeš nosit nadkolenky, teplounké svetry a všechno co je měkké a zahřeje tě.
  • Můžeš se pomalu těšit na Vánoce. :)

Tumblr_m580w7sehk1qcgqilo1_500_large
weheartit.com

16 komentářů:

  1. PŘESNĚ! vánoce, mandarinky a chlupaté punčošky jsou nejvíc!

    OdpovědětVymazat
  2. Až na "Protože si můžeš dát 3 kostičky Milky a svádět to na počasí." a "Starbucks káva chutná nejlíp a potěší tě za ošklivých dní." naprosto souhlasím. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký článek, ale možná bych ho nazvala Proč mít ráda podzim a zimu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. možná máš pravdu, ale tohle mi fakt sedí na podzim :) na zimu mám spoustu dalších věcí co mě napadnou :)

      Vymazat
  4. Nejvíc se asi těšim na ty Vánoce:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky :) v tomhle jsem trochu materiální, ale baví mě dostávat i nakupovat dárky :)

      Vymazat
  5. presne tak ! ale aj tak mám leto radšej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně :) miluju šortky a opalování! :)

      Vymazat
  6. Se vším souhlasím:) Mě na podzimu nejvíc baví nádherné barvy a dýňová polévka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dýňovou polévku jsem vařila poprvé a moc mě neuchvátila :) tak možná příště jiná příprava ;)

      Vymazat
  7. No to je úžasný!!!! Tolik se mi tvůj článek líbí a tolik mi mluvíš z duše, že jsem si to tu oblíbila ještě rychleji, než bys řekla "švec" ;-)
    Fandí Vivi :-**

    OdpovědětVymazat
  8. jé, to je strašně milý :) děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  9. Každé roční období má něco do sebe :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...