Matující krém

Dneska se podíváme na velice oblíbenou kosmetiku RYOR. Přijde mi, že se vždycky na blogové scéně objeví nějaká značka a najednou je jí plno. U RYORu tomu nebylo jinak. Každopádně já jsem zvědavec největší, takže jsem hned začla pokukovat po tom co vyzkouším.

Musím hodně ocenit, že RYOR se teda věnuje opravdu každé skupině. Od suché pokožky po mastnou, od mladé po starou, od kosmetiky po čaje. Což je hodně velké plus. A také to, že je to česká značka. No řekněte co je dnes českého, že.

Navíc se mi strašně líbí logo a jejich "babičkovské" obaly. Nic ve zlém, jsou pěkné. :) Také se mi líbí to, že balení nejsou nijak přeplácaná, pouze čistě bílá + popisek o co se jedná.


Konec řečí, jde se recenzovat. Jako úplně první produkt jsem si vybrala matující krém. Byl jasnou volbou, protože jsem nic podobného předtím neviděla a já trpím na mastnou pleť.


Krém je z řady mořské řasy, která se vyznačuje velkým množstvím prospěšných látek pro vaši pleť. Účinek mořských řas - hydratace pokožky, oddálení tvorby vrásek, zklidnění, vyhlazení a zvláčnění pokožky.


Vyfotila jsem vám také popisek z krabičky.



Musím říct, že matující efekt opravdu má. Já jsem si tento krém strašně oblíbila na ráno pod makeup. Na večer používám spíš takové ty drijáky na pleť, které ze mě udělají naprosto jinou bytost, ale na ráno potřebuju něco lehčího a to je přesně tento krém.


Pleť vždy očistím tonikem a poté nanesu tento krém. Vsákne se neuvěřitelně rychle, zmenší mi póry a sjednotí texturu pleti k nanesení makeupu. Ani po celém dni se mi pleť neleskne (teda jako jo, ale mnohem méně) a makeup drží.


Jediné co mi trochu vadí je, že je v kelímku, protože do něj musím sahat prsty a tím si ho zanáším. Textura krému je opravdu lehká a je bílý. 




Konzistence: krém je opravdu lehoučký, úžasný jako podkladový krém pod makeup
Výsledek: opravdu redukuje tvorbu mazu, navíc sjednotí pleť - není potřeba báze
Cena: na oficiálních stránkách (asi nejlevnější) - 117 Kč
Web: RYOR
Hodnocení: velice příjemný lehký krém - doporučuji

10 komentářů:

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...