Lasting Finish by Kate 03

Dnešní recenze bude na známou rtěnku od Kate Moss. Samozřejmě na všech blozích už recenze byla, ale já jsem z ní tak nadšená, že je mi to jedno a o své dojmy se s vámi podělím.

Takže obal. Obal rtěnky se mi moc líbí. Ikdyž je plastový, což jak čtu nemáte moc rády, tak mě to nevadí, protože rtěnka se za žádných okolností v kabelce neotevře a je lehká. Otvírá se tak jak má, když chcete otevře se jednoduše. Když jí zavřete tak nečekejte nějaké cvaknutí, horní díl jakoby zajede na ten spodní.

Uprostřed jak vidíte ten jakoby "prstýnek" je vyrytý nápis Rimmel London, což je moc pěkný detail.
Aby obal nebyl celý černý, je navrchu decentně doplněn podpisem Kate se srdíčkem, což mi připadá jako elegantní doplnění celé rtěnky.
Já jsem si vybrala odstín 03, který je velice přijemný. Je to taková nude barvička, která například mě rty trochu zesvětlí, ale to mám ráda, takže rty trochu jakoby splynou s kůží okolo a můžete mít zas výrazné oči.
Navíc se povedla i vůně. Když rtěnku otevřete obklopí vás vůně ovoce, která je, ale na rtěnku opravdu docela silná, přesto pěkná. Sama tu vůni cítím ikdyž mám rtěnku na rtech. Což je podle mě velké plus.
A ještě jedno plus, aby toho nebylo málo. :) Rtěnka je opravdu hydratační. U světlých odstínů je celkem typické, že nehydratují a barva zalézá do "vrásek" na rtech. Tak jako jo, taky trochu zalézá, ale to je opravdu maličko. Takže není potřeba ani žádný balzám před či po použití. 
A teď jedno jediné mínus co jsem našla. Rtěnka toho moc nevydrží. S jídlem či s pitím nepočítejte ani náhodou. Já než dojdu do školy, tak rtěnka docela sleze. Jako zbytky tam jsou, ale přeci bych očekávala víc. I tak jí to odpouštím. :D

make a gif

Barva: nude barva, bez třpytek, vhodná na každodenní nošení
Konzistence: rtěnka je krásně krémová, hydratuje rty
Výdrž: abych pravdu řekla moc nevydrží, s jídlem nebo pitím nepočítejte
Cena: různá podle drogérií, cca od 100 do 130 Kč
Web: Rimmel
Hodnocení: na to, že se jedná o drogérkovou rtěnku mě mile překvapila, až na výdrž je opravdu dobrá a uvažuji i o dalších odstínech

3 komentáře:

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...